sábado, 4 de diciembre de 2010

I love her :) My Siiss` (L)

Well, this way I`m going to write in Romanian ^-^
Siisu` meu! :)
Ea, e o PRIETENA, o foarte buna prietena, o prietena pe care stiu ca pot conta mereu, si vreau ca ea sa stie ca poate conta pe mine oricand, cu orice :) voi fi acolo intotdeauna.
Si nu o cunosc de`o viata, ci doar de cativa anisori, dar pare ca ne cunoastem chiar de`o viata :)
Am trecut prin multe :)
Uneori am ras, alteori am plans, dar mereu am fost una langa cealalta.
Si sper ca asa sa fie mereu.
Pentru ca o sa mai fie foarte multe momente, nebunii :)
Zambete, dansuri , melodii...
( na` rima! :)) )
In fine, imi place sa petrec timpul cu tine :)
Imi place felul tau de`a fi, si cand nu`mi convine spun! doar stii :))
dar imi convine mai tot :$ stii si asta!
Siisu` MEEU! (L)
Te hailaviuiesc siisu` :)
NO ME FALTES :) si? :$
Te iubesc ! :)

♥ Bianca Timos Alexandra!


No hay comentarios:

Publicar un comentario